Podpisana umowa dotyczy współpracy w zakresie wychowywania
dzieci przez
sport oraz promowania wśród młodzieży aktywnego stylu życia. W zamian za zaangażowanie na rzecz Fundacji sponsor otrzyma od klubu szereg korzyści marketingowych, w tym kampanię internetową na stronie widzew.pl.
- Na co dzień reprezentujemy interesy takich podmiotów jak urzędy, szpitale, przedsiębiorstwa oraz instytucje finansowe. Dzięki współpracy z Widzewem możemy pomóc również dzieciom. Wyrównujemy szanse, a przy tym odnosimy korzyści marketingowo-sprzedażowe. Dla nas takie rozwiązanie jest optymalne. Trzymamy kciuki za podopiecznych Akademii Futbolu - mówi Marcin Foryś, Wiceprezes
Supra Brokers Sp. z o.o.
- Naszym kontrahentom oferujemy zróżnicowane możliwości promocyjne, każdorazowo rekomendując pakiet dostosowany do ich oczekiwań biznesowych. Pod uwagę bierzemy przede wszystkim profil oraz zasięg działalności potencjalnego partnera i na tej podstawie proponujemy mu kompleksową kampanię wizerunkową. Cieszy nas, że do grona naszych partnerów dołącza coraz więcej firm nie tylko o zasięgu lokalnym, ale również ogólnopolskim. Mamy nadzieję, że współpraca z Supra Brokers okaże się długofalowa - dodaje Marcin Ciącio, Dyrektor Sprzedaży RTS Widzew
Łódź S.A.