Mariusz Stępiński z Widzewa bez reklamy piwa na koszulce! "Na wniosek sponsora"

W meczu z Piastem Gliwice 17-latek wystąpił bez reklamy Harnasia. I to nie był przypadek
Stępiński wszedł na boisko w 66. min zmieniając Mehdiego Ben Dhifallaha. W oczy rzucał się fakt, że na koszulce młodego napastnika nie było reklamy Harnasia, piwa, które produkuje koncern Carlsberg. Chwilę wcześniej na boisko wszedł 18-letni Mariusz Rybicki i on reklamę Harnasia miał. - To na pewno nie nasz błąd - zapewnia Michał Kulesza, rzecznik prasowy Widzewa. I wyjaśnia: - Taka po prostu była sugestia naszego sponsora, by do czasu osiągnięcia pełnoletności zawodnik nie reklamował jego produktu, czyli piwa.

Co ciekawe, dotychczas Stępiński grał z reklamą Harnasia na koszulce. 18 lat piłkarz Widzewa skończy dopiero w maju.