Mariusz Stępiński z Widzewa Łódź na kibicowskim gnieździe: Jeeeedziemy panowie! [WIDEO]

Piłkarze Widzewa Łódź zachęcają swoich kibiców do przychodzenia na mecze na stadionie przy al. Piłsudskiego.
Klub z al. Piłsudskiego prowadzi kampanię promocyjną, która ma zachęcić kibiców do przychodzenia na stadion w rundzie wiosennej. 30-sekundowe spoty wyświetlane są m.in. w TV TOYA oraz na ekranach wielkoformatowych LED. Dodatkowo wyprodukowano spot radiowy, który można usłyszeć w Radiu Planeta oraz Radiu Łódź. Widzew prowadzi również kampanię za pośrednictwem stron www partnerów medialnych.



- Chcemy, by kampania, którą obecnie prowadzimy w mediach dotarła swoim zasięgiem do wszystkich mieszkańców Łodzi. Dlatego prowadzimy ją zarówno w internecie, jak i za pośrednictwem tradycyjnych kanałów. Chcemy zachęcić wszystkich kibiców do przychodzenia na stadion. Liczymy, że wiosną nasza drużyna będzie miała mocne wsparcie z trybun. Zawodnicy potrzebować będą głośnego dopingu - mówi Michał Kulesza, członek zarządu RTS Widzew Łódź S.A.



Przy produkcji i realizacji kampanii Klub współpracował z domem produkcyjnym Motion Brand oraz z agencją reklamową Advert House.

Na portalu YouTube można znaleźć jeszcze jeden filmik promocyjny z udziałem Radosława Bartoszewicza, Jakuba Bartkowskiego i Mariusza Stępińskiego. Ten ostatni wszedł na tzw. kibicowskie gniazdo na trybunie pod zegarem, gdzie wcielił się w osobą prowadzącą doping. Zresztą zobaczcie sami...