PGE Skra Bełchatów sportową marką 2012 roku w konkursie The Champ Awards - polskie kampanie sportowe

11.02.2013 15:49
Konrad Piechocki

Konrad Piechocki (Fot. Małgorzata Kujawka / Agencja Gazeta)

W pierwszej edycji konkursu The Champ Awards PGE Skra wyprzedziła w swojej kategorii Legię Warszawa, Ruch Chorzów i Śląsk Wrocław.
W Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie wręczono nagrody The Champ Awards - polskie kampanie sportowe. Według organizatora, agencji marketingu sportowego ABK Spor, założeniem i ideą przedsięwzięcia jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji. Kandydatów wybrała kapituła, w której są m.in. byli sportowcy (Mariusz Czerkawski, Mateusz Kusznierewicz), przedstawiciele biznesu (prezesi ITI, Kompanii Piwowarskiej, PwC), politycy (senator Andrzej Person) czy aktor Robert Rozmus.

Jury wybrało 13 laureatów. Nagrodę dla zespołu, który był sportowa marką roku, otrzymała PGE Skra. Klub z Bełchatowa rywalizował z grającymi w piłkarskiej ekstraklasie Legią, Śląskiem i Ruchem. Sportowym wzorem w konkursie The Champ Awards został dwukrotny złoty medalista igrzysk olimpijskich Tomasz Majewski. Nagrodzono także Urząd Miasta Łodzi za wspólną akcję z Marcinem Gortatem: Tylko Słabi Gracze Biorą Dopalacze.

Wśród nominowanych w kategorii najlepszej strony internetowej były Skra.pl i Widzew.pl. Wygrała jednak witryna Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Skomentuj:
PGE Skra Bełchatów sportową marką 2012 roku w konkursie The Champ Awards - polskie kampanie sportowe
Zaloguj się

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX